2015. október 29., csütörtök

Mi az az őszinteség? #1 -Adison

Sok ember mondja magáról hogy ő milyen igaz, őszinte. Az interneten nagyon sok a hazug ember. Mindenki másnak adja ki magát mint aki. Én erre igazából nem tudok mit mondani, mert én is csak egy embernek adom ki magam. Bár gondolom senki nem gondolná, hogy az én igazi nevem Adison.
Másban nem is hazudhattam, mert más adatot nem mondtam meg magamról.


Ha egy barátnak hazudsz az két értelmű lehet. Lehet, hogy van okod rá hogy hazudj neki. De van olyan hogy egyszerűen például, ez egy hülye példa lesz:te eltöröd a barátod óráját. Mikor meglátja tökre kiakad. Te erre:mikor idejöttem már ilyen volt!!!Nem én csináltam:P Na ez egy ocsmány dolog! Miért nem mondod meg neki az igazat? Akkor tuti nem lenne semmi baj. Viszont ha kiderül az igazság annál nagyobb a baj!

xoxo Adison

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése